Patch 6.13

 

Update 6.13

Co nám přinesl poslední update na League of Legends.

Do hry se po dlouhém čekání konečně dostanou dva nové skiny.

Deep Sea Nami, Soulstealer Vayne

Skiny

Díky těmto emblémům konečně poznáme kdo preferuje jaký styl hraní,

jestli radši hraješ ve skupině, nebo jsi solo hrdina který spíš spoléhá sám na sebe.

emblem

Balanční změny

Gnar  BUFF

Gnar_Passive (P) Range základního útoku u Mini-Gnara zvýšen na 400-500 (záleží na úrovni) z 400-485

GnarQ(Q) Zvýšena délka vrácení boomerangu na 3000 z 2500

GnarW(Mini-Gnar W) Základní poškození zvýšeno na 15/25/35/45/55 z 10/20/30/40/50

 

Lulu BUFF

základní mana zvýšena na 350 z 292

movement speed zvýšen na 330 z 325
LuluQ(Q) Délka zpomalení zvýšena na 2 sekundy na všech úrovních z 1/1.25/1.5/1.75/2

  • Poškození do následujících cílů po zásahu prvního cíle zraňuje pouze za 70%

 

LuluW(W) Nyní také cíli přidá 15/20/25/30/35% attack speed na dobu trvání

 

 

Blitzcrank BALANCED

RocketGrab(Q) nyní přitáhne šampiony 75 jednotek před něj místo přitáhnutí přímo na něj

PowerFist (E) délka trvání snížena na 5 sekund z 10 sekund

  • základní útoky posílené touto schopností již nemohou být zrušeny

 

 

StaticField(R)cooldown změněn na 60/40/20 ze 30 na všech úrovních

  • již nezasahuje monstra pokud je Blitzcrank mimo souboj

 

Thresh BUFF

Thresh_Passive (P) Epická monstera (Baron, draci, Rift Herald, Vilemaw) nyní dávájí Treshovi dvě duše místo jedné.

ThreshW(W) odstraněno AP ratio

  • nyní přidává +1 štít za dušičku
  • Pokud Thresh někoho chytil pomocí svého Q, je zaháknutý a hodí lucernu na větší vzdálenost než je její maximální range, hodí ji nyní na maximální range v cílovém směru, místo toho, aby šel směrem k cílové lokaci a lucernu hodil přesně na cílové místo.
  • Pokud úspěšně zachytíte nepřítele do Q a přitáhnete se k němu, vaše lucerna zůstane ještě malou chvíli na zemi i když se přitáhnete k cíli mimo její maximální range.

 

Zyra NERF

ZyraP(P) Čas spawnování semínek zvýšen na 13 – 8.5 sekundy (na úrovních 1-18) z 11-6,75 sekund (na úrovních 1-18)

ZyraQ(Q) Byla opravena chyba, kdy rostliny vyvolané touto schopností začali útočit do nepřítele, i když ho Zyra nezranila.

ZyraW(W) Čas obnovování semínek změněn na 20/18/16/14/12 z 17/16/15/14/13

 

 

Zilean  BUFF

ChronoShift(R) Byla opravena chyba, kdy se tato schopnost nepoužila během healovacích efektů (např. buff attack speedu z Ardent Censeru)

 

 

Irelia NERF

IreliaTranscendentBlades(R) cooldown zvýšen na 110/85/60 z 70/60/50

 

 

Kindred NERF

Základní armor snížen na 20 z 27

Armor za úroveň zvýšen na 3.5 z 3.25

 

 

KindredW(W) Útoky vlka proti mostrům nyní zpomalují attack speed a movement speed o 50% na 2 sekundy

  • již nehealuje

 

 

Volibear NERF

VolibearW(W) Základní poškození sníženo na 60/110/160/210/260 z 80/125/170/215/260

  • Attack speed za stack snížen na 4/8/12/16/20 z 8/11/14/17/20

 

 

Trundle NERF

Základní regen HP snížen na 6 z 9,4

 

 

Twitch OPRAVENO

TwitchHideInShadows(Q) Byla opravena chyba, kdy se Twitch okamžitě zneviditelnil, pokud zabil nepřátelského šampiona, místo toho.

 

 

JarvanIV NERF

JarvanIVGoldenAegis (W) Základní velikost štítu snížena na 50/80/110/140/170 z 50/90/130/170/210

  • Poškození ze štítu za každého nepřátelského šampiona na blízku zvýšeno na 20/40/60/80/100 z 20/30/40/50/60
  • Zvýšen radius na 600 z 500

 

 

Syndra OPRAVENO

SyndraW(W) Opraven bug, kdy schopnost na maximální úrovni sebrala pouze dvě sféry, pokud hráč klikl na určité místo.

  • Opraven bug, kdy se schopnosti zapnul cooldown pokud byla Syndra pod efektem CC, když držela sféru.

 

SyndraR(R) Nyní sbírá okolní sféry během celého kouzlení (dříve jen na začátku kouzlení).

  • Opravena chyba, kdy sféry vytvořené touto schopností nešly použít, pokud cíl schopnosti zemřel během kouzlení.

 

 

Swain  NERF

SwainMetamorphism(R) Cooldown zvýšen na 20 sekund z 10 sekund

  • doba pro znovu recastnutí (vypnutí) zvýšena na 2 sekundy z 0,5 sekundy

 

 

 

 

 

Vladimir NERF

VladimirP (P) Každých 40 bonusových HP nyní přidává Vladimirovi 1 AP (dříve 25 bonusových HP přidalo 1 AP)

  • Každé 1 AP nyní dává 1.4 bonusových HP (dříve 1 bonusové HP)

 

VladimirQ(Q) Základní poškození sníženo na 75/90/105/120/135 z 80/100/120/140/160

  • AP ratio zvýšeno na 55% z 45%

 

 

PŘEDMĚTY

anci

Ancient Coin

Nyní přidává 5% CDR

 

3096

Nomad’s Medallion

  • Nový recept: Ancient Coin + Faerie Charm + 375 gold
  • Regenerace HP snížena na 25% z 50%
  • Regenerace many zvýšena na 75% z 50%
  • Nyní přidává 10% CDR

 

 

3069

Talisman of Ascension

  • Změněna cena a recept:
    • Nyní se staví z: Raptor’s Cloak + Nomad’s Medallion + 450 zlata
    • Cena zvýšena na 2500 zlata z 2300 zlata
  • Nyní přidává 45 armoru
  • Regenerace HP zvýšena na 150% z 100%
  • Regenrace many snížena na 75% z 100%
  • Přidán Point Runner – Postupně přidává až 20% movement speed během 2 sekund pokud jste poblíž věží, zbořených věží nebo brány ze Zz’Rot portálu

3302
Relic Shield předměty

  • Maximální HP, při kterém je možné zabití melee útokem, se nyní zvyšuje s úrovní pro každý z těchto čtyřech předmětů
    • Relic Shield –  nyní 195 + (5×úroveň) zdraví z 200
    • Targon’s Brace –  nyní 200 + (10×úroveň) zdraví z 240
    • Face of the Mountain – nyní 320 + (20×úroveň) zdraví z 400
    • Eye of the Equinox – nyní 320 + (20×úroveň) zdraví z 400

3303

Spellthief’s Edge předměty

  • Pasivka The Tribute již není přerušena při zabití nepřátelských poskoků (jako Voidling, Zyřina rostlina atd.)

3114

Forbidden Idol

  • Cena zvýšena na 850 z 550
  • +10% efektivnost healů a štítů

3504

Ardent Censer

  • Celková cena zvýšena na 2400 z 2200
  • +15% efektivnosti healů a štítů
  • AP zvýšeno na 60 z 40
  • Regenarace many snížena na 50% z 100%

 

3222

Mikael’s Crucible

  • Celková cena zvýšen na 2400 z 2300
  • +15% efektivnosti healů a štítů

2045

Ruby Sightstone

  • Celková cena snížena na 1600 z 1800
  • CDR aktivek předmětů zvýšen na 20% z 10%

stealth-ward

Wardy

  • Útočení do wardek nyní nespustí efekt „v souboji“ (platí u Boots of Mobility, Cloud drake nebo jízda po kamenech u Taliyah).
  • Zabití wardy přidá 30 zkušeností (15 za modrou wardu).
  • Každých 150 sekund, během kterých je warda položená, si vylepší svou vizuální podobu (viditelné pouze pro spřátelený tým).

 

Připravil pro vás Hemyk.