Patch 6.14

Update 6.14

Takže, co nového nám přinese tento update?

Ryze rework.

Bude to vítána změna nebo nenáviděný buff.

ryze

Změny na postavách.

Leona Nerf/Buff R

LeonaSunlight(p)

  • Poškození sníženo na 20 – 105 (úroveň 1-18) z 20-140.

LeonaShieldOfDaybreak(q)

  • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
  • Poškození sníženo na 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
  • Bonusový range zvýšen na 50 z 30
  • Opraven bug, kdy stunt ze schopnosti trval déle, než měl.

LeonaSolarBarrier(w)

  • Poškození nyní 60/100/140/180/220 z 60/110/160/210/260

LeonaZenithBlade(e)

  • Doba trvání rootu zvýšena na 0,5 z 0,25

LeonaSolarFlare(r)

  • Poškození sníženo na 100/175/250 z 150/250/350
  • Nový efekt: Soulstoke – Po použití ultimátky se Leony meč nabije “Incandescence”, což přidá dalším 3/4/5 základním útokům Leony 100 range a 30/40/50 (+15% AP) bonusového magického poškození.

 

SonaBuff

  • Dosah každé aury zvýšen na 400 z 350
  • Doba trvání aury již není prodloužena o 2 vteřiny, pokud zasáhne spojence

Sona_Passive_Charged (p)

  • Poškození zvýšeno na 15-235 z 13-192
  • Power Chord : Diminuendo (akord W)
    • Redukce poškození zvýšena na 25% z 20%
    • AP ratio zvýšeno na 0,04 z 0,02
    • Nyní zmenšuje cíle na dobu debuffu

 

 

SonaQ(q)

  • Poškození z aktivky sníženo na 40/70/100/130/160 z 40/80/120/160/200

SonaW(w)

  • Základní léčení zvýšeno na 40/65/90/115/140 z 30/50/70/90/110
  • Ap ratio léčení zvýšeno na 0,25 z 0,2
  • Velikost štítu zvýšena na 30/55/80/105/130 z 35/55/75/95/115
  • Ap ratio štítu zvýšeno na 0,3 z 0,2
  • Léčení se již nezvyšuje s počtem chybějících životů cíle

SonaE(e)

  • Aktivka změněna na: Nyní přidá Soně 16/17/18/19/20% k rychlosti pohybu na 3 vteřiny + další 4 vteřiny, pokud je Sona pryč z boje (dříve 13/14/15/16/17% postupně upadajících během 3 sekund)
  • Doba aury zvýšena na 3 z 1,5s
  • Ap ratio aury zvýšeno na 6% za 100 AP z 4% za 100 AP

SonaR(r)

  • Nyní pasivně redukuje cooldown na základních schopnostech o 20/30/40% (kombinuje se s klasickým CDR)
    • Q – redukuje CD na 6,4/5,6/4,8 z 8 vteřin (dříve přidával 10/20/40 dmg k posílenému útoku)
    • W – redukuje CD na 8/7/6 z 10 vteřin (dříve přidával 10/20/40 k síle štítu)
    • E – redukuje CD na 9,6/8,4/7,2 z 12 vteřin (dříve přidával 2/4/6% k vlastní rychlosti pohybu)

AnnieBuff

InfernalGuardian(r)

  • Pokud se Tibbersův cíl ztratí v mlze války, Tibbers ho bude následovat do jeho poslední známe lokace (dříve se zastavil)
  • Tibbers již nepřestane útočit poté co byl zasažen CC
  • Opravena chyba, kdy občas nemohl být Tibbers naveden k ničení Nexusu či inhibitoru
  • Opravena chyba, kdy občas Tibbers nepřepl do Berserk módu, pokud mu Annie přikázala pohyb těsně přes smrtí

 

AzirNerf

AzirW(w)

  • Poškození vojáků je stále 50 – 170, ale zvyšuje se pomaleji mezi úrovněmi 1 – 11
    • Nyní – 50/52/54/56/58/60/63/66/69/72/75/85/95/110/125/140/155/170
    • Dříve – 50/55/60/65/70/75/80/85/90/95/100/110/120/130/140/150/160/170)

Fiora Buff

Fiora_P(p)Fiora

 

    • Životy při zásahu slabého místa zvýšeny na 30 – 115 z 25 – 110

FioraQ(q) pasiv

  • Bonusové poškození zvýšeno 0.95/1/1.05/1.1/1.15 z 0.55/0.70./0.85/1/1.15

LeeSin Buff

BlindMonkWOne(w)

  • Základní hodnota štítu zvýšena na 40/100/160/220/280 z 40/80/120/160/200

Lux

LuxIlluminatingFraulein(p)

  • Poškození za level zvýšeno na 18-190 z 18-154

LuxLightBinding(q)

  • Poškození sníženo na 50/100/150/200/250 z 60/110/160/210/260

Poppy Balanced

Poppy_Passive(p)

  • Rozsah štítu založeném na maximálních HP se nyní zvyšuje s úrovní (nyní 15% – na úrovni 1, zvýšeno na 17,5% na úrovni 7, zvýšeno na 20% na úrovni 13 z 15% na všech úrovních)
  • Cooldown štítu snížen na 16/13/10 sekund na úrovních 1/7/13 z 18/14/10 sekund na úrovních 1/7/13
  • Poškození sníženo na 10 – 180 z 20 – 190

PoppyW(w)

  • Movement speed zvýšen na 32/34/36/38/40% z 27/29/31/33/35%

RekSai

RekSaiW(W)

  • Doba, kdy se ukáže, kde se nepřítel nachází, zvýšena na 1,5 vteřiny z 0,75.
  • Nyní se signál viditelný pro Rek’Sai nezapne, pokud se cíl miniaturně pohne, jen aby změnil směr, kam se dívá.

Taliyah  Nerf

TaliyahW(W)

  • Cooldown zvýšen na 16/15/14/13/12 z 16/14/12/10/8
  • Indikátor byl změněn na vektorový (jako Rumble R)
  • ODSTRANĚNO: Lockout – Taliyah již může používat jiné schopnosti při používání této schopnosti

TaliyahE(E)

  • Každý zásah po tom prvním zraňuje o 12% méně (minimálně způsobí vždy 55% poškození)

Viktor Buff

Viktor_Passive

  • Cena Hex Core MK-1 zvýšena na 1250 zlata na 1000 zlata
  • Cena Perfekt Hex Core UPGRADE snížena na 750 z 1000 zlata
  • Cena Perfekt Hex Core – 3000 zlata (nezměněno)

Yasuo Opravy

YasuoQW(Q)

  • opravena chyba kdy tato schopnost nezpůsobila kritické zranění ani když měl Yasuo 100% crit chance

YasuoWMovingWall (W)

  • Opravena chyba, kdy zeď nezblokovala projektily, když byla vytvořela ve chvíli jeho smrti

YasuoDashWrapper(E)

  • Opravena chyba, kdy tato schopnost mohl být použita bez CD, pokud ji Yasuo použil při vyhození

 

 

Změna draka.

drak

Vzdušný drak

Bonus zvýšen na 25/50/75 rychlosti pohybu mimo souboj z 15/30/45 rychlosti pohybu mimo souboj